Dag 11 - Bryce Canyon - Zion

1 augustus 2017 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

We hebben een prima ontbijt gehad in Ruby's Inn. Het was een leuk hotel, 1 hoofdgebouw met allemaal verschillende blokhutten.

We gaan nu op weg naar Zion. De weg naar het park is alweer prachtig.

Onderweg naar ZionOnderweg naar Zion

Eenmaal in het park worden de uitzichten steeds mooier. Het is een behoorlijke klim, veel bochten maar een mooie brede weg.

Zion park

Ons hotel ligt in Springdale, dan rijd je dus het park weer uit. Het hotel ligt mooi tegen de rotsen aan. Wij hebben een kamer met uitzicht op de bergen en het zwembad.

Nadat wij onze bagage naar de kamer hebben gebracht gaan wij met de bus naar het park (6 haltes), daar stappen wij over de parkbus. Wij gaan de Kayenta trail lopen en de upper Emerald trail. Prachtige wandeling, kleine wantervallen. Dennis en Eva zijn nog even doorgelopen, ik heb mooi in de schaduw zitten wachten (mensen kijken).

Tijdens wandelingKleine watervalWandeling

De wandelingen zijn hier prachtig, jammer dat we hier eigenlijk maar 1 dag zijn.

Terug in het dorp hebben we eindelijk een leuk cafeetje gevonden. Tijd voor een biertje, prosecco en een Fanta. Een rare wet in Utah: het is daar verplicht om bij een drankje iets te eten....

Eenmaal terug in het hotel hebben we nog heerlijk gezwommen. Dit is verreweg het beste hotel tot nu toe.

Holiday Inn SpringdaleZonsondergang bij het zwembad

Hotel : Holiday Inn Springdale

1. KARLIEN:
    2 augustus 2017
    Mooi zeg....heeft Eva het nog wel naar haar zin...? Er is niets te shoppen ha ha
  2. Grietje:
    2 augustus 2017
    Eva vindt alles geweldig en.... het shoppen komt nog hoor