Dag 23 - Venice Beach - Palm Springs

13 augustus 2017 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

Vandaag gaan we ons leuke appartementje in Marina del Rey verlaten. Alles was hier goed geregeld, klein maar leuk appartement in een groot appartementencomplex. Zwembad, winkeltje, tennisbanen en parkeergarage. Het appartement lag dichtbij het strand. Aan de weg richting het strand zijn allemaal leuke en gezellige restaurantjes en barretjes. Venice Beach ligt nog ongeveer 1 km naar rechts, wij vonden het verschrikkelijk. Muscle Beach, is 1 grote sportschool (op het strand), basketbalvelden, beachtennis, skatepark. Dit is op zich wel grappig. Je kunt hier wel lachen, overjarige hippies, mensen met veel te veel Botox, heel veel mensen onder invloed van het één of ander en die dus heel vreemd gedrag vertonen.

Om in Palm Springs te komen moeten wij dwars door Los Angeles rijden.De drukte valt mee, we hadden erg veel files verwacht. Maar nee, lekker rustig op de weg.

Vlakbij Palm Springs liggen een aantal grote shopping malls (en dan bedoel ik ook echt heel groot). We hebben hier de nodige inkopen gedaan.

Ons hotel ligt iets buiten Palm Springs. Prachtig gelegen tussen de golfbanen. We hebben 's avonds nog even gezwommen in het mooie zwembad.

Hotel : Holiday Inn Hotel &  Suites Cathedral City

Venice Beach - Hotel : 210 km