Zakynthos - Glyfada (Athene

25 augustus 2018 - Glifáda, Griekenland

Helaas, vandaag alweer de laatste dag van ons verblijf op Zakynthos. We hebben het hier prima gehad, gezellige mensen om ons heen, prachtig weer en een mooi eiland.

We brengen eerst, samen met Karlien, Majken naar het vliegveld. Zij vliegt al om 09.30 uur richting Amsterdam en we moeten dus al op tijd op het vliegveld zijn. Alles gaat zeer soepel en voordat we het weten is ze al door de douane. Wij gaan dan naar Zakynthos stad om nog een laatste koffie te drinken met Karlien. Het is erg druk bij de boot, Dennis gaat gelukkig in de goede rij staan en mag al vrij snel de auto op de boot rijden. Ik heb ondertussen al een plekje aan boord gevonden, wat is het druk aan boord........ De overtocht duurt maar 1 uur en 10 minuten en dan staan we alweer aan de overkant. Via Patras rijden we naar Glyfada, een buitenwijk van Athene. Het is een reis van ongeveer 300 km over een mooi aangelegde snelweg.

Het is niet moeilijk om het hotel te vinden, het ligt namelijk aan de doorgaande weg en aan zee. Onze kamer is wederom zeer mooi met een balkon, met uitzicht op de zee.