Dag 25, 26, 27 en 28 - Las Vegas

17 augustus 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Heerlijk geslapen. We doen vanmorgen rustig aan en gaan eerst zwemmen. Prachtig zwembad, genoeg ligbedden maar veel te weinig parasols. De zon brandt al goed. Tegen 13.00 uur gaan we ons omkleden en gaan we de stad in. Hotels bekijken.....
Alle hotels zijn gewoon van binnen te bekijken, je kunt het zo gek niet verzinnen of ze hebben het nagebouwd.

Bellagio is een erg luxe hotel, gebaseerd op het Italiaanse dorp Bellagio aan het Comomeer. Op het 'Comomeer' voor het hotel zie je elke avond een prachtige lichtshow en dansende fonteinen. Door het hotel 'The Venezian' varen zelfs echte gondels. De Rialto brug en Piazza San Marco hebben ze ook nagemaakt.

Bellagio Hotel

Bij hotel 'Paris Paris' staat een mega grote Eiffeltoren en de Champs Elysee. Er zijn zelfs hotels waar een achtbaan doorheen raast (New York, New York). Mandela Bay heeft een immens zeeaquarium met haaien en andere zeedieren en een dolfinarium. Hotel Flamingo.
Alles over the top maar wel prachtig om te zien.

Paris hotelFlamingo hotel

In de meeste hotels vind je casino's  en grote shoppingmalls. Ze zijn erg streng in het handhaven van de regels t.a.v. de leeftijd voor toegang tot de casino's en het drinken van alcohol.

Wij hebben ons prima vermaakt in Las Vegas. Het is er erg druk maar wel een leuke drukte. 's Avonds is alles prachtig verlicht.

De vlucht terug naar Nederland begon met vertraging in Las Vegas daardoor bijna de aansluitende vlucht in Detroit gemist. Al met al toch een prima vlucht.

4 weken door Amerika : het was geweldig, veel gezien, gewandeld, geshopt. Het is een prachtig land om rond te reizen. De amerikanen zijn erg vriendelijk. Alle hotels waren goed, kamers erg schoon en groot. Wij hebben genoten.

Amerika wij komen zeker snel terug!!!

1. K.Burgler:
    17 augustus 2017
    Geweldige verhalen van een enorme reis.
    Zo te zien hebben jullie echt genoten.
  2. Grietje:
    17 augustus 2017
    Het was een geweldige reis. Veel gezien, veel gedaan, veel indrukken....
    Prachtig landom rond te reizen.
  3. Jose:
    17 augustus 2017
    Wij hebben met jullie mee genoten, thanks.
    Goede reis terug en nagenieten van al wat jullie hebben beleefd x
  4. Anne D:
    18 augustus 2017
    Vanuit het werk een beetje mee kunnen genieten.

goeie terug reis
  5. Rob W.:
    18 augustus 2017
    Prachtige reis! Ga je nu ook trouwen in Las Vegas?
  6. Karlien Liewes:
    18 augustus 2017
    Hi, misschien zijn jullie nu wel getrouwd zoals Rob W....zegt? Mooie reis. Ik heb er van genoten om mee te kunnen kijken. Hele goede terug vlucht. Tot gauw. Karlien
  7. Grietje:
    19 augustus 2017
    Bedankt voor alle reacties!! We zijn weer veilig en ongetrouwd thuis