Dag 10 - Page / Lake Powell - Bryce Canyon

31 juli 2017 - Bryce Canyon National Park, Verenigde Staten

Op tijd vertrokken naar Bryce Canyon. Je ziet het landschap veranderen, meer groen, bomen, weilanden, struiken. Ook de temperatuur verandert, gelukkig niet meer zo warm.

Eenmaal in Bryce aangekomen, direct naar het hotel. Onze kamer was nog niet klaar dus zijn we met de shuttlebus naar het park gegaan.

bryce Canyon

Ook Bryce is weer een fantastisch park, schoon, alleen toegankelijk met shuttlebussen en alles goed georganiseerd. Wij hebben 2 wandelingen gelopen, de Navajo Trail en Rim Trail. Samen ongeveer 7,5 km. Vooral de eerste was erg bijzonder, dan loop je naar beneden en wandel je tussen de 'hoodoos, door. Erg bijzonder natuurverschijnsel.

Navajo trail tussen de hoodoos

Overal zie je de kleine chipmunks lopen, ze zien er lief uit maar kunnen behoorlijk bijten.

Chipmunk in Bryce Canyon

Tijdens de Rim trail kom je langs het Amfitheater, indrukwekkend!

Amfitheateramfitheater

Ook vandaag was het weer bloedheet! Veel water drinken... daar wordt je ook steeds voor gewaarschuwd.

We hebben vanavond in het hotel gegeten.

Het hotel is prima, wij hebben een kamer op de begane grond met uitzicht op een klein meertje

Ruby's Inn

1. KARLIEN:
    1 augustus 2017
    Mooi hoor..... Leuk gewandeld. Prima. Hoe warm is het daar?
  2. Grietje:
    1 augustus 2017
    40 graden +. Het is een droge warmte. We gaan vandaag richting Death Valley. Daar zal het nog wel warmer zijn.